Kudumisjuhis. Kardigan. · Määratlemata

Jämedast lõngast varrukateta jakk

Olen viimase kahe nädala jooksul rohkem kudunud kui pildistanud ja klaviatuuri klõbistanud. On ju soojade kohevate kudumite kõrghooaja algus.

Pehme aromaatse kakao tooni varrukateta jakk sündis nii, et mul oli võimalus katsetada Dropsi Eskimo lõnga. Kudusin tellimustöö valmis ning tellisin ka enda jaoks mahedat tooni toreda paksu lõnga.  See lõng on nõnda jäme ja efektne, et ei vaja sugugi keerulisi mustreid. September möödus sooja talvejakki kududes.

chunky-yarn

Kui õhtuti pooliku töö kätte võtsin, kattis see mu süle ning olin justkui sulgpehme lambavillase pleedi sees. Pontšojakk on igavesti vahva leiutis, seda on jahedas nii mõnus õlgadele võtta. Minu meelest sobib see tummise kuuma šokolaadi tooni kudum kõigega ja kõigile.

warm-knit-coat

knit-wool-coat-winter-jacketknit-jacket-warm-cardigan

Vahvast jämedast lambavillasest lõngast varrukateta talvejaki juhise leiate Dropsi lehelt.

Tänan lugemise-vaatamise eest!

Lisa kommentaar

